Startconferentie ICT-inkoopcoöperatie

Samen sterk
Begin dit jaar hebben 24 schoolbesturen uit het po en vo het initiatief genomen tot de oprichting van een ICT-inkooporganisatie. Gezamenlijk willen zij tijd, geld en energie besparen en een beter aanbod van ICT-producten en diensten organiseren. Van digitale leermaterialen tot internetverbindingen. Huub van Blijswijk, voorzitter van het College van Bestuur van Stichting BOOR, is voorzitter van de coöperatie. Inmiddels hebben al meer dan honderd bestuurders interesse getoond om deel te nemen via de Coalition of the Willing. Ook iets voor u?

Startconferentie: denk ook mee
De contouren van de ICT-inkoopcoöperatie worden steeds helderder. De startgroep gaat graag in gesprek met geïnteresseerde bestuurders en deelnemers aan de Coalition of the Willing over de voortgang en uiteindelijke inrichting. Daarom organiseert zij een startconferentie op 23 juni van 9.30 tot 13.00 uur in Utrecht (inclusief lunch). U bent van harte welkom!

Meld u aan voor de conferentie
De startconferentie is primair bedoeld voor bestuurders (desgewenst kunt u een introducé meenemen). Heeft u belangstelling? Stuurt u dan een mail naar Iris Remmerswaal: I.Remmerswaal@kennisnet.nl. U krijgt dan een programma, routebeschrijving en een aanmeldingslink voor de conferentie toegestuurd. Ook kunt u aangeven of u belangstelling heeft voor een gesprek en deelname aan de Coalition of the Willing.

Programma
Het programma van de conferentie heeft een bestuurlijk en strategisch karakter. In een plenaire startsessie gaan we in gesprek over de kansen die de coöperatie u biedt en hoe we deze op een goede manier kunnen organiseren.

Daarna gaan we uiteen in groepen in dialoog over:
•    Lidmaatschap coöperatie
Wat betekent het om lid te zijn van de coöperatie? Wat zijn uw rechten en plichten als lid, hoe wordt uw inspraak en stemrecht vormgegeven en hoe zorgen we voor een soepel lopende organisatie?

•    Producten en diensten van de coöperatie
In deze sessie krijgt u informatie over het aanbod van de coöperatie op het gebied van externe connectiviteit, wifi en vast netwerk en de daarbij behorende informatiebeveiligingsdiensten. Vragen die beantwoord worden: welke aanbestedingen worden er gedaan, wanneer kan ik instappen en wat betekent dit voor mij?

De ochtend wordt gezamenlijk afgesloten met een panel van bestuurders dat ingaat op uw vragen en opmerkingen.

Specifieke vragen?  
Adviseurs van de inkoopcoöperatie zijn tijdens de conferentie aanwezig in een speciale stand om al uw vragen te beantwoorden. Wilt u graag wat dieper op een onderwerp ingaan of heeft u specifieke vragen? Meld u dan aan voor een individueel gesprek met een adviseur dat ’s middags plaats kan vinden. Stuurt u hiervoor een mail naar I.Remmerswaal@kennisnet.nl

 

2017

  • vr
    23
    jun

    Startconferentie ICT-inkoopcoöperatie

    09:30 - 13:00
    Utrecht
    Georganiseerd door: 
    Extern

    Locatie:

    Volgt
    Utrecht