De Kennisrotonde in de praktijk

Vanaf begin dit jaar kunnen onderwijsprofessionals vragen over de onderwijspraktijk stellen aan de Kennisrotonde, een initiatief van het Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek (NRO) in samenwerking met de PO-Raad, VO-raad en MBO raad. Dit loket beantwoordt vragen uit de onderwijspraktijk op basis van wetenschappelijk onderzoek.

Vanuit het primair onderwijs zijn er ruim 40 vragen aan de Kennisrotonde gesteld. Een deel van deze vragen is inmiddels beantwoord. Zo ook de vraag van Montessorischool de Amstel. Zij stelden de vraag of er betere resultaten te behalen zijn wanneer het rekenonderwijs rond tijd, geld en meten geclusterd wordt. Maar wat vinden zij van het antwoord op hun vraag? En hoe kunnen zij het antwoord in de praktijk toepassen? Lees verder op de website van het NRO

Meer info of zelf een vraag indienen? Ga dan naar www.kennisrotonde.nl

 

Laatst gewijzigd: 
donderdag 14 juli 2016

Nieuwscategorieën