Overslaan en naar de algemene inhoud gaan
PO-Raad
  • Home
  • Nieuws & Achtergronden
    • Nieuws
    • Belangenbehartiging
    • Weblogs
    • Nieuwsbrief
    • podium
    • Primair Onderwijs in Cijfers
  • Thema's
    • Financiën
      • Bekostiging
        • De centen van de sector - De bekostiging en het systeem (lumpsum)
        • De centen van de sector - Uitgaven en verantwoording
        • Financiële regelingen
        • Indexering Lumpsum
        • Salarissen
      • Ondersteuning bij financieel management
      • Uitgaven en verantwoording
        • Accountantscontrole
        • Belastingen
        • Verantwoording financiële positie in het bestuursverslag
    • Goed Bestuur
      • Benchmark
      • Code Goed Bestuur
      • Eenpitters en kleine besturen
      • Geschillen
        • Stichting Onderwijsgeschillen
      • Intern toezicht
      • Professionalisering schoolbesturen
        • Bestuurlijke visitatie
        • Ontwikkelgroepen samenspel
      • Vensters
      • Verantwoording
      • Krimp
    • ICT in het onderwijs
      • ICT organiseren
      • SIVON
      • Leren met ICT
      • Privacy
    • Medezeggenschap
      • Rollen en verantwoordelijkheden
        • Gemeenschappelijke Medezeggenschapsraad (GMR)
        • Medezeggenschapsraad (MR)
        • Oudergeleding van de Medezeggenschapsraad (OMR)
        • Ondersteuningsplanraad
        • Personeelsgeleding van de Medezeggenschapraad (PMR)
    • Onderwijsinhoud
      • Overgang naar voortgezet onderwijs
      • Vakgebieden en kerndoelen
        • Burgerschap op de basisschool
      • Voor- en vroegschoolse educatie
      • Burgerschap
    • Onderwijskwaliteit
      • Inspectietoezicht
      • Ondersteuning bij kwaliteitsproblemen
        • Ondersteuning besturen
        • Ondersteuning scholen met een onvoldoende
        • Ondersteuning zeer zwakke scholen
      • Kansrijk adviseren
      • Regie op onderwijskwaliteit
    • Opleiden, ontwikkelen en onderzoeken
      • Opleiden en ontwikkelen leraren
      • Opleiden en ontwikkelen schoolleiders
      • Onderwijs en onderzoek
        • Kennisinfrastructuur
        • Kennisrotonde
        • Werkplaatsen Onderwijsonderzoek
      • Platform Samen Opleiden & Professionaliseren
      • Anders organiseren
    • Schoolgebouwen
    • School, kind & omgeving
      • Asielzoekers en nieuwkomers
      • Gezonde leefstijl
      • Onderwijsachterstanden
      • Samenwerken met opvang
      • Sociale veiligheid
      • Passend Onderwijs
      • Speciaal Onderwijs
    • Werkgeverszaken
      • Arbeidsrecht actueel
      • Cao primair onderwijs
        • FAQ CAO PO
        • Salaristabellen primair onderwijs
      • Diversiteit en inclusief werkgeverschap
        • Banenafspraak
        • Project Baanbrekers
      • Strategisch HRM
        • Leergang Strategisch HR: 'De kracht van HR'; wegens succes herhaald!
        • Masterclasses strategisch HR-beleid
      • Pensioen
    • Lerarentekort
    • Coronavirus (COVID-19)
      • Les op Afstand
  • Ledenondersteuning
    • Juridische Helpdesk
    • Lid worden
    • Expertgroepen en Netwerken
    • Toolboxen
    • Publicaties/Naslagwerken
    • Vereniging PO-Raad
  • Over de PO-Raad
    • Strategische Agenda
    • Over de PO-Raad
      • Algemeen Bestuur
      • Dagelijks Bestuur
      • Selectie- en remuneratiecommissie
      • Auditcommissie
      • Denktank actualiteiten COVID-19
      • Maatschappelijke Adviesraad
      • Medewerkers bureau PO-Raad
    • Jaarverslag
    • Besturen
    • Kennisgroepen
    • Klachtenregeling
    • Privacy-verklaring PO-Raad
    • Werken bij de PO-Raad
    • Congres PO-Raad
  • Contact
  • Agenda
HomeNieuws & AchtergrondenLeden hebben toegang tot Mijn PO-Raad

Leden hebben toegang tot Mijn PO-Raad

27-05-2015
Vereniging PO-Raad

Alle bestuurders van leden van de PO-Raad hebben vanaf nu toegang tot Mijn PO-Raad. De schoolbestuurders hebben een mailbericht gekregen met instructies hoe ze hun profiel in Mijn PO-Raad kunnen activeren. Tijdens de Algemene Ledenvergadering van de PO-Raad op 11 juni wordt Mijn PO-Raad officieel gelanceerd.

Mijn PO-Raad is een besloten deel van de website van de PO-Raad dat speciaal bedoeld is voor de leden van de PO-Raad. In Mijn PO-Raad vindt u een dagelijkse nieuwsflits, u kunt een discussie voeren in het PO-Café, interessante feiten in de Wiki zetten, aanbieders van bepaalde diensten met korting selecteren, extra informatie vinden, et cetera. De PO-Raad heeft het portal ontwikkeld op basis van vragen van leden. Het is bedoeld als leuke en nuttige aanvulling op het lidmaatschap van de PO-Raad.

Hebt u ook een mail ontvangen, maar behoort u niet tot de doelgroep van Mijn PO-Raad. Meldt dat graag op h.vangerven@poraad.nl. Bent u wel een bestuurder van een bij de PO-Raad aangesloten schoolbestuur, maar hebt u geen mail ontvangen? Mail dan naar hetzelfde adres. U kunt ook zelf een profiel aanmaken voor Mijn PO-Raad. Ga naar https://www.poraad.nl/user/register om uzelf te registreren. Belangrijk is dat u hiervoor uw e-mailadres als gebruikersnaam gebruikt. Dit is essentieel aangezien wij dit nodig hebben voor de juiste verwerking in onze systemen. U ontvangt daarna een mailtje waarin u gevraagd wordt om het account te bevestigen. 

Binnenkort kan ook een aantal bovenschoolse medewerkers toegang krijgen tot veel delen van Mijn PO-Raad. Daarover worden de aangesloten schoolbesturen later bericht.

Vanwege enkele technische mankementen was het eerder nog niet mogelijk om toegang te krijgen tot Mijn PO-Raad. Deze problemen zijn nu verholpen.

Mijn PO-Raad bevat de volgende onderdelen:

  • Dashboard, het beginscherm met een overzicht van nieuwe berichten. Op het dashboard plaatsen we vanuit het bureau van de PO-Raad elke werkdag een nieuwsflits.
  • Alle mailberichten van de PO-Raad voor leden komen voortaan via Mijn PO-Raad. Om het aantal mails in uw inbox te beperken, kunt u aangeven of u het bericht direct wilt ontvangen (standaard) of dat u dagelijks of wekelijks een signalering wilt ontvangen van nieuwe berichten.
  • In het PO-Café kunnen bestuurders die lid zijn van de PO-Raad op een informele manier met elkaar van gedachten wisselen over actuele thema’s in het primair onderwijs. In het PO-Café kunnen leden bijvoorbeeld verder discussiëren over het bericht uit de nieuwsflits.
  • De Wiki van Mijn PO-Raad is dé omgeving waar schoolbesturen en bovenschoolse stafmedewerkers kennis met elkaar kunnen delen. Hier hebben schoolbestuurders op een laagdrempelige manier toegang tot kennis, ervaring en (praktische) informatie van collega-bestuurders.
  • De Matchmaker helpt collega-bestuurders met elkaar in contact te brengen zodat er een succesvolle uitwisseling van kennis en ervaringen kan plaatsvinden.
  • Informatie van de PO-Raad, zoals publicaties, toolboxen, netwerken, et cetera. Hierbij zien leden meer dan anderen via de reguliere website.
  • Hoe vindt u een opleiding die bij uw ontwikkelvraag past? Op zoek naar juridische ondersteuning of expertise op het gebied van crisiscommunicatie? Inkopen tegen een scherpe prijs? Of meer weten over de regels die zijn gemoeid met Europees aanbesteden? In Mijn PO-Raad vindt u dienstverleners op deze gebieden met referenties van collega-besturen. Op dit moment staat er een beperkt lijstje dienstverleners op Mijn PO-Raad. Dat willen we graag uitbreiden. Als u een advocatenkantoor, een adviseur crisiscommunicatie of andere dienstverlener gebruikt waar u heel tevreden over bent, draag deze dan aan voor Mijn PO-Raad. In het portal vindt u hoe dat moet en onder welke condities (referenties, korting, en zo).
  • Een schoolbestuur kan de eigen gegevens zelf beheren binnen Mijn PO-Raad. Het gaat dan om algemene contactgegevens, maar ook om inschrijvingen voor bijeenkomsten.

Vragen of opmerkingen over Mijn PO-Raad kunt u hier aan ons doorgeven (u dient hiervoor ingelogd te zijn) of mailen naar h.vangerven@poraad.nl.

Laatst gewijzigd: 
woensdag 27 mei 2015

Trefwoorden

  • Mijn PO-Raad

Nieuwscategorieën

  • Algemeen nieuws

Gerelateerd nieuws

  • Vrijdag 16 oktober: Mijn PO-Raad niet bereikbaar

    12-10-2015

Delen en opslaan

Helpdesk

Bekijk alle veelgestelde vragen

Contact

Algemeen: 030 - 310 09 33
(werkdagen van 08:30 tot 17:00)

Juridische helpdesk bereikbaar op werkdagen van 9:00 - 12:00 uur en van 14.00 - 16.00 uur via deze pagina: Juridische helpdesk

Voor vragen over de website en
mijn.poraad.nl
Contactformulier website

Postadres

Postbus 85246
3508 AE Utrecht

Bezoekadres

Aidadreef 4
3561 GE Utrecht

Uitgebreide contactgegevens

Privacyverklaring
DISCLAIMER

Volg ons via

  • rss
  • twitter
  • linkedin