Stel jouw vraag aan de Juridische Helpdesk van de PO-Raad via het ledenportaal

Bestuurders en medewerkers van schoolbesturen die zijn aangesloten bij de PO-Raad, kunnen hun vragen aan de Juridische Helpdesk stellen via het ledenportaal www.mijnporaad.nl. Het e-mailadres van de Juridische Helpdesk is hiervoor niet meer in gebruik. De vragen naar deze mailbox worden niet gelezen en niet beantwoord.

Bestuurders en medewerkers van schoolbesturen die zijn aangesloten bij de PO-Raad, kunnen inloggen in www.mijnporaad.nl. Heb je nog geen toegang tot het ledenportaal? Binnen elk aangesloten schoolbestuur heeft iemand de autorisatie om collega’s toegang te geven. Vraag dus aan jouw collega’s wie jou toegang kan geven. Als je daar niet uitkomt, kun je mailen naar online@poraad.nl

Medewerkers van schoolbesturen die niet zijn aangesloten bij de PO-Raad, kunnen niet bij de Juridische Helpdesk terecht. 

Medewerkers van administratiekantoren kunnen beperkt toegang krijgen tot mijnporaad.nl. Zij kunnen vragen stellen bij de Juridische Helpdesk ten behoeve van schoolbesturen die bij de PO-Raad zijn aangesloten. Als jouw administratiekantoor nog geen toegang heeft, kun je mailen naar online@poraad.nl

De Juridische Helpdesk van de PO-Raad beantwoordt geen vragen van werknemers. Zij kunnen zich wenden tot de eigen vakorganisatie zoals de AOb, CNV Onderwijs, AVS of FvOv of tot een Juridisch loket. Ouders kunnen zich richten tot de landelijke oudervereniging Ouders & Onderwijs

Laatst gewijzigd: 
dinsdag 13 juli 2021