Telefonische bereikbaarheid Juridische Helpdesk PO-Raad uitgebreid

De Juridische Helpdesk van de PO-Raad is vanaf nu telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 – 12.00 uur en van 14.00 – 16.00 uur. Je kunt jouw vraag ook via de mail opsturen. Gebruik daarvoor het nieuwe e-mailadres juridischehelpdesk@poraad.nl (vermeld hierbij jouw bestuurs- en/of BRIN-nummer).

Het telefoonnummer van de Juridische Helpdesk vind je als lid van de PO-Raad (na inlog op mijn.poraad.nl) op deze pagina. Als lid kun je bij de Juridische Helpdesk terecht voor vragen op het gebied van arbeidsvoorwaarden, personeelsbeleid, bekostiging, huisvesting, medezeggenschap en hoofdlijnen van het onderwijsbeleid. De PO-Raad streeft ernaar jouw vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden. Als er een einddatum aan de beantwoording van jouw vraag zit, geef dat dan duidelijk aan. De juristen doen hun best om de vraag voor de betreffende datum te beantwoorden.

De Juridische Helpdesk is geheel vernieuwd en heeft een nieuw,  gevarieerd team met veel kennis en ervaring. Het team van de Juridische Helpdesk maakt tevens gebruik van de kennis van beleidsadviseurs van het bureau van de PO-Raad.

Het team van de Juridische Helpdesk bestaat nu uit:

Marjolein Weltevrede-Treffers, coördinator

  

 

 

 


Sabine Kwaks (links), Micky van Loon,









Judith Verbeek (links) en Meta Vos.

Laatst gewijzigd: 
maandag 2 november 2020

Nieuwscategorieën