Nieuws

Telefonische bereikbaarheid Juridische Helpdesk PO-Raad uitgebreid

De Juridische Helpdesk van de PO-Raad is vanaf nu telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 – 12.00 uur en van 14.00 – 16.00 uur. Je kunt jouw vraag ook via het ledenportaal indienen. Gebruik daarvoor de pagina van de Juridische helpdesk op www.mijnporaad.nl (vermeld hierbij jouw bestuurs- en/of BRIN-nummer).

Als lid kun je bij de Juridische helpdesk terecht voor vragen op het gebied van arbeidsvoorwaarden, personeelsbeleid, bekostiging, huisvesting, medezeggenschap en hoofdlijnen van het onderwijsbeleid. De PO-Raad streeft ernaar jouw vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden. Als er een einddatum aan de beantwoording van jouw vraag zit, geef dat dan duidelijk aan. De juristen doen hun best om de vraag voor de betreffende datum te beantwoorden.

De Juridische helpdesk is geheel vernieuwd en heeft een nieuw,  gevarieerd team met veel kennis en ervaring. Het team van de Juridische helpdesk maakt tevens gebruik van de kennis van beleidsadviseurs van het bureau van de PO-Raad.

Het team van de Juridische helpdesk bestaat nu uit:

Marjolein Weltevrede-Treffers, coördinator

  


Sabine Kwaks (links), Micky van Loon,









Judith Verbeek (links) en Meta Vos.

Onze professionals staan voor je klaar

Stel je vraag of zoek een opleiding

Contact met de Juridische Helpdesk

Heb je een juridisch vraag? Als lid van de PO-Raad kun je via de pagina van de Juridische helpdesk je vraag stellen op Mijn PO-Raad (na het inloggen in het ledenportaal).

Voor dringende vragen bel met 030 - 31 00 933. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 – 12.00 uur.

Helpdesk 2 mensen praten