Telefonische bereikbaarheid Juridische Helpdesk PO-Raad uitgebreid

De Juridische Helpdesk van de PO-Raad is vanaf nu telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 – 12.00 uur en van 14.00 – 16.00 uur. Je kunt jouw vraag ook via het ledenportaal indienen. Gebruik daarvoor de pagina van de Juridische helpdesk op www.mijnporaad.nl (vermeld hierbij jouw bestuurs- en/of BRIN-nummer).

Als lid kun je bij de Juridische helpdesk terecht voor vragen op het gebied van arbeidsvoorwaarden, personeelsbeleid, bekostiging, huisvesting, medezeggenschap en hoofdlijnen van het onderwijsbeleid. De PO-Raad streeft ernaar jouw vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden. Als er een einddatum aan de beantwoording van jouw vraag zit, geef dat dan duidelijk aan. De juristen doen hun best om de vraag voor de betreffende datum te beantwoorden.

De Juridische helpdesk is geheel vernieuwd en heeft een nieuw,  gevarieerd team met veel kennis en ervaring. Het team van de Juridische helpdesk maakt tevens gebruik van de kennis van beleidsadviseurs van het bureau van de PO-Raad.

Het team van de Juridische helpdesk bestaat nu uit:

Marjolein Weltevrede-Treffers, coördinator

  

 

 

 


Sabine Kwaks (links), Micky van Loon,









Judith Verbeek (links) en Meta Vos.

Laatst gewijzigd: 
maandag 4 januari 2021

Nieuwscategorieën