Nieuws

Zelftesten worden niet meer standaard geleverd

Vanaf 4 oktober worden de zelftesten voor het onderwijs niet meer standaard bij scholen geleverd worden. Scholen die behoefte hebben aan zelftesten voor niet-immune medewerkers, kunnen deze aanvragen in de zelftesten-aanvraagmodule CoTeRo

Onderwijspersoneel dat (nog) niet als immuun wordt gezien, wordt geadviseerd twee keer per week een zelftest te doen. Medewerkers die als immuun worden gezien, hoeven geen gebruik te maken van de zelftesten. Hiermee wordt het huidige beleid van zelftesten voorlopig voortgezet. 

Onze professionals staan voor je klaar

Stel je vraag of zoek een opleiding

Contact met de Juridische Helpdesk

Heb je een juridisch vraag? Als lid van de PO-Raad kun je via de pagina van de Juridische helpdesk je vraag stellen op Mijn PO-Raad (na het inloggen in het ledenportaal).

Voor dringende vragen bel met 030 - 31 00 933. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 – 12.00 uur.

Helpdesk 2 mensen praten