Nieuws

Laatste kans: dien uw ICT-innovatievraag in vóór 16 mei

Heeft uw school of bestuur een prangend vraagstuk op het gebied van ICT in het onderwijs? En is extra ondersteuning bij de uitwerking gewenst? Dien uw innovatieve ‘versnellingsvraag’ dan in voor woensdag 16 mei via www.slimmerlerenmetict.nl! Daarna vervalt deze mogelijkheid tot gratis begeleiding vanuit Kennisnet en de PO-Raad.

Enkele voorbeelden

Sinds de start van de versnellingsvragen in 2014 zijn vanuit het project ‘Slimmer leren met ICT’ tientallen schoolbesturen geholpen met hun innovatievraagstukken.

Enkele mooie voorbeelden van versnellingsvragen:

Indienen tot 16 mei

U kunt uw ICT-vraag nog indienen tot woensdag 16 mei. Dit kan heel gemakkelijk via een digitaal formulier. Na 16 mei worden geen nieuwe vragen meer aangenomen. De ondersteuning van de (goedgekeurde) versnellingsvragen loopt tot het einde van dit jaar.


Na het indienen

Na het indienen van de vraag onderzoeken we samen of uw vraagstuk in aanmerking komt voor begeleiding. We spreken het telefonisch door en daarna neemt een onafhankelijke toetscommissie de vraag in behandeling. Na goedkeuring door de commissie, stelt u samen met een procesbegeleider van Kennisnet een plan van aanpak op. De volgende stap is het samenstellen van een team om gezamenlijk aan het vraagstuk te werken. Kennisnet zorgt gedurende het proces voor de benodigde expertise.

Meer weten of inspiratie nodig?

De (tussentijdse) resultaten van de versnellingsvragen vindt u op de nieuwe website www.slimmerlerenmetict.nl. Zo kunnen scholen profiteren van elkaars ervaringen en resultaten. Neem eens een kijkje en doe inspiratie op!

Onze professionals staan voor je klaar

Stel je vraag of zoek een opleiding

Contact met de Juridische Helpdesk

Heb je een juridisch vraag? Als lid van de PO-Raad kun je via de pagina van de Juridische helpdesk je vraag stellen op Mijn PO-Raad (na het inloggen in het ledenportaal).

Voor dringende vragen bel met 030 - 31 00 933. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 – 12.00 uur.

Helpdesk 2 mensen praten