Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug
Zoeken
Menu
Menu close
Close menu
Top navigation
Agenda
Contact
Nieuws
Over de PO-Raad
Mijn PO-Raad
Hoofdnavigatie
Home
Kind & Onderwijs
Goed Bestuur
Schoolontwikkeling
Arbeidszaken & Bedrijfsvoering
Secondaire navigatie
Ledenondersteuning
PO-Academie
Zoeken
Kruimelpad
Home
Zoeken
Zoeken
Trefwoorden
Zoeken
Zoekfilters
Type
Nieuws
(132)
Interview
(15)
Blog
(9)
Download
(8)
Praktijkvoorbeeld
(5)
Expertise
(4)
Aan de slag
(3)
Externe link
(3)
Intervisie
(3)
Onlinebijeenkomst
(1)
Pagina
(1)
Veelgestelde vraag
(1)
Video
(1)
Facet Type
Thema
Personeelstekort
(11)
Onderwijskwaliteit
(40)
Algemeen
(37)
Onderwijshuisvesting
(28)
Professionalisering bestuur
(21)
Gespecialiseerd onderwijs
(19)
Bewegingsonderwijs
(13)
Burgerschap
(11)
Gezonde leefstijl
(11)
Overgang PO-VO
(11)
Bestuurlijke dialoog
(10)
Sociale veiligheid
(10)
Financiën
(9)
Leerlingen uit Oekraïne
(9)
Nieuwkomers
(9)
Jonge kind (0-6 jaar)
(7)
Taal & rekenen
(6)
Digitalisering
(4)
Opleiden & ontwikkelen
(3)
Arbeidsvoorwaarden
(2)
Innovatie & onderzoek
(2)
Passend onderwijs
(2)
Personeelsmanagement (HRM)
(2)
Facet Thema
Serviceniveau
Zelf aan de slag
(9)
Facet Serviceniveau
11
resultaten gevonden
Innovatielab Schoolblijvers e-book
Ga naar links en downloads
Factsheet: Innovatielab Schoolblijvers (PO-Raad)
Ga naar links en downloads
Rapportage personeelstekorten primair onderwijs oktober 2021
Ga naar links en downloads
Arbeidsmarktplatform Primair Onderwijs
Ga naar links en downloads
OCW-website lerarentekort
Ga naar links en downloads
Scenariomodel PO: goed voorbereid op de toekomst
Ga naar links en downloads
Position Paper aanpak lerarentekort september 2021
Ga naar links en downloads
Samenvatting inbreng begroting OCW 2013
Ga naar links en downloads
Toolkit: slimmer verdelen van rollen en taken in onderwijsteams (PO-Raad)
Ga naar links en downloads
Actieplan: aanpak lerarentekort in de grote steden - G5 (mei 2020)
Ga naar links en downloads
Paginering
Huidige pagina
1
Pagina
2
Volgende pagina
Volgende
Laatste pagina
Laatste